Lisa Nygren Kirkegaard, Arvid Westfelt
Lisa Nygren Kirkegaard Arvid Westfelt

Tale växer och förstärker sin strategiska förmåga

Tale fortsätter sin tillväxtresa och förstärker nu teamet med två nya strateger i Lisa Nygren Kirkegaard och Arvid Westfelt.

Tale växte förra året med 40 procent och under årets första sex månader har tillväxttakten fortsatt i samma takt.
– Vi får ett allt större förtroende från våra kunder och en ökad efterfrågan på ett helhetsgrepp kring strategi och aktivering och därför förstärker vi nu vår strategiska förmåga med Lisa och Arvid, säger Johan Bratt, vd på Tale.

Lisa Nygren Kirkegaard ansluter som Strategy Director med uppdraget att utveckla Tales digitala affär och stötta uppdragsgivare i deras digitala transformation. Lisa har en gedigen erfarenhet av digital transformation. Hon har tidigare varit på Aller Media som Affärsutvecklare Digital Distribution & Digital Analys, på Keybroker som Client Director/Project Manager, tf. Affärsutvecklings- och marknadschef på Junibacken och Marknadschef på All Things Live Sweden.
– Med de utmaningar som den digitala utvecklingen innebär för många företag, behöver man en partner som behärskar rätt verktyg och har förmågan att agera snabbfotat och agilt. Det har Tale och det var en av anledningarna som lockade mig hit, säger Lisa Nygren Kirkegaard.

Arvid Westfelt är ny kommunikationsrådgivare och kundansvarig. Han har en bakgrund från contentbyråerna Glory Days och Spoon och har tidigare arbetat med några av Sveriges starkaste industri- och konsumentvarumärken.
– Tale har som få andra byråer lyckats kombinera strategisk höjd med produktionskapacitet, och det gör att vi hela tiden kan utmana både oss själva och våra kunder. Här finns framåtdriv och spetskompetens som speglar kundmixen med både börsbolag och start-ups, och det skapar en dynamisk miljö för både oss och våra kunder, säger Arvid Westfelt.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev

Skriv upp dig på vårt nyhetsbrev där vi bjuder på kunskap. Brevet kommer en gång i månaden och innehåller allt ifrån guider, beskrivande case, våra senaste blogginlägg, spaningar och praktiska tips på hur man lyckas med content marketing.

* obligatoriska fält


I och med att du börjar prenumerera på Tales nyhetsbrev godkänner du att vi får kontakta dig gällande nyheter och marknadsföring. Läs mer om hur vi hanterar dina personuppgifter i vår integritetspolicy.

Ladda ner vår e-bok!

Här berättar vi hur du lyckas med innehållsdriven kommunikation och content marketing. Strategierna som lägger grunden och arbetssättet som fixar genomförandet.

Ladda ner e-boken här